Cinefilul de Serviciu

Acasă » Concursuri Încheiate » CONCURS: urmărește în avanpremieră filmul „300: Ascensiunea unui imperiu”

CONCURS: urmărește în avanpremieră filmul „300: Ascensiunea unui imperiu”

ONLINE

Alătură-te celorlalți 50 de abonați.

Follow me on Twitter

300-Rise-of-an-Empire-2013Cinefilul de Serviciu și MediaPro Distribution îți oferă șansa de a vedea în avanpremieră mondială ((în aceeași zi cu lansarea din Londra) filmul „300: Rise of an Empire / 300: Ascensiunea unui imperiu”.

Inspirat de seria de benzi desenate realizate de Frank Miller, așa cum a fost și filmul 300 (2006),300: Rise of an Empire / 300: Ascensiunea unui imperiu” se concentrează pe lupta navală istorică de la Artemisium, dintre armata grecilor condusă de generalul Themistocles (Sullivan Stapleton) și flota persană impresionantă a lui Xerxes (Rodrigo Santoro) condusă de răzbunătoarea Artemisia (Eva Green), și promite un adevărat spectacol plin de acțiune, suspans, dramatism și efecte speciale impunătoare.

Producția ajunge în cinematografele din România din 7 martie 2014 și este distribuit de MediaPro Distribution.

Spune-ne într-un comentariu la acest articol care este motivul/sunt motivele pentru care vrei să vezi „300: Rise of an Empire / 300: Ascensiunea unui imperiu” şi ai şansa să câştigi una dintre cele 5 invitaţii duble la vizionarea sa în avanpremieră, eveniment ce va avea loc la Grand Cinema Digiplex Băneasa miercuri 26 februarie. Ora exactă va fi comunicată ulterior câștigătorilor.

Doi dintre câștigători vor fi desemnaţi în funcție de răspunsul oferit, iar ceilalți trei prin tragere la sorți folosind random.org luni 24 februarie ora 9:00 și anunțaţi atât pe blog cât și pe pagina de Facebook Cinefiluldeserviciu. Pentru că intrarea la film se va face pe bază de buletin, rog câștigătorii să trimită un mail cu numele complet şi datele lor pe cinefiluldeserviciu@yahoo.com sau cinefiluldeserviciu@gmail.com până cel târziu marți 25 februarie ora 11:00. Succes!

==========================================================================================

UPDATE – Câștigători:

Aleși – Cosmin Mihai, Fanel Fanik.

Random.org – cristina D, Florea Nedelcu, Dinica Alexandru Silviu.

winnerss


23 de comentarii

  1. Happy Ady spune:

    Mi-a placut prima parte si imi doresc foarte mult sa vad aceasta continuare.

  2. Ar fi o mare onoare pentru mine sa am ocazia de a vedea printre primele persoane acest minunat film! Mi-a placut prima parte,cred ca l-am vazut de cel putin 5 ori,si as vrea tare mult sa pot vedea si cea de a doua parte:)

  3. Fanel Fanik spune:

    Pentru ca este un film care nu trebuie ratat!! Si pentru ca… AHOU! AHOU!AHOU! 🙂

  4. Bia Draguta spune:

    Consider ca a doua parte va veni cu mult mai multe lucruri interesante si va fi la fel de buna sau cu siguranta mult mai buna ca prima parte!

  5. Sergiu spune:

    Pentru că … din seria filmelor și pentru că … spartani.

  6. Roxana Dumitrascuta spune:

    Imi doresc mult sa vad in avenpremiera acest film pentru ca imi plac filmele istorice, in special cele grandioase, asa cum este „300: Rise of an Empire / 300: Ascensiunea unui imperiu”!

  7. Floarea Nedelcu spune:

    Sper sa castig o invitatie, pentru ca sunt tare curioasa daca partea a doua a filmului este la fel de grozava ca prima!

  8. Cimpoesu Maria-Ionela spune:

    Imi doresc sa vad cum continua povestea

  9. Dumitrache Ana-Maria spune:

    Am vazut prima parte si, la momentul respectiv, am considerat ca este cel mai bun film realizat de acest gen… prin urmare, imi doresc sa vad si partea a doua

  10. cristina D spune:

    Imi doresc foarte tare sa vad si partea a doua a acestui film:D

  11. Andreea spune:

    Tinand cont ca mi-a placut primul film, astept cu nerabdare sa vizionez si cea de-a doua parte!

  12. Viorel B. spune:

    Mi-a placut foarte mult prima parte si sunt foarte nerabdatator sa vad continuarea.

  13. George Silviu spune:

    Imi plac mult razboaiele pe care le-au purtat spartanii, am citit carti despre acest subiect si astept cu nerabdare sa apara filmul.

  14. Cosmin Mihai spune:

    De ce aș vrea să văd 300: Rise of an Empire? Cu toate că sunt șanse mici ca sequel-ul să aibă aceleași puncte forte ca și originalul (vezi replicile celebre precum „This is Sparta!” sau „Tonight we’ll dine in Hell!”), mă aștept ca Themistocles să facă cinste Atenei așa cum Leonidas i-a făcut cinste Spartei.

    Apariția actriței Lena Headey în sequel, reluându-și rolul reginei Gorgo este un alt motiv pentru care vreau să văd acest film. (Din fericire, Joffrey nu apare în acest film. :p – GoT reference)

    Teoretic, 300: Rise of an Empire ar trebuie să abordeze bătălia navală de la Artemisium, introducând, la fel ca predecesorul său, elemente fantastice și efecte CGI care să-i fure un zâmbet până și lui Michael Bay. 🙂

  15. Doina Veronica spune:

    Mi-a placut foarte mult prima parte si de ce nu mi-ar placea sa vad si a 2-a parte cu un alt personaj istoric dupa Leonidas.

  16. Cristian Vladimir spune:

    Imi doresc sa vad in avanpremiera acest film pentru ca imi plac filmele istorice, mai ales cand in centrul atentiei stau bataliile istorice ale popoarelor.

  17. Bizna I. spune:

    Vreau sa vad filmul pentru ca anul trecut cand mi-am dat licenta, unde am facut o lucrare elaborata despre spartani si am luat 10 😀

  18. Teodorescu Laurentiu spune:

    Vreau mai mult s-o impresionez pe prietena mea pentru ca miercuri va fi ziua ei de nastere, i-a placut mult filmul 300 si cu siguranta s-ar bucura daca ar putea sa vada in avanpremiera acest film.

  19. Martin Tudor spune:

    Acest film nu este de ratat, mai ales cand il poti vedea in avanpremiera inainte de premiera oficiala din cinema-uri, ca pe urma sa te lauzi prietenilor ca ai vazut filmul inaintea lor 🙂

  20. Ionescu Mihaela spune:

    Daca am vazut in prima parte povestea lui Leonidas si mi-a placut, acuma nu trebuie sa ratez povestea lui Themistocles, sper sa se ridice la acelasi nivel ca primul film

  21. Alexiu Andra spune:

    Imi plac filmele istorice mai ales cand in centrul atentiei se afla o figura istorica.

  22. Dinica Alexandru Silviu spune:

    Pentru ca din trailer pare a fi un film bun ce merita vazut la cinema.

  23. Fanel Fanik spune:

    Multumesc mult pentru invitatie!!! Am trimis mail,numai bine!

Lasă un comentariu

februarie 2014
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728